Què ens volen vendre?

La gent d’Alianzo porta uns dies darrere del projecte Metroo; del qual se’n coneix només el nom, ara per ara.

He d’admetre que a mi també m’està cansant aquest tipus de publicitat. Ja són massa projectes i massa empreses que, per dissimular retards crònics, o només per fer un tipus de publicitat “original”, creen una sèrie d’expectatives que, al final, en general, no s’acaben de complir.

Tot i això, no conec el cas del projecte Metroo; al contrari. És de la gent d’Alianzo, i han escollit un mètode de promoció una mica diferent: els blocaires podem posar una imatge enllaçada al nostre bloc; un bon dia l’enllaç durà a un formulari i el primer en omplir-lo s’endurà un iPod… i el blocaire del web que li hagi enviat també.

No és mala idea… La inversió no superarà els 500 € en premis. I, a canvi, a hores d’ara, ja hi ha una llista de blocs que han col·locat l’enllaç i que demanaran constantment que la gent hi faci clic força llarga.

Però per un blocaire, les opcions són mínimes, és com entrar a un concurs. I no sé fins a quin punt he de donar una ubicació especial a un element que utilitzo per a un concurs.

MetrooAixí que, perquè no em diguin que no participo de les promocions que m’ofereixen, us deixaré l’enllaç en aquest post: si més no, us pot servir per, quan l’obrin, veure de què carai va això de Metroo. 

 De moment no em farà pas perdre la son; en això si que soc molt “clàssic”: a mi, els projectes, que me’ls presentin quan puguin dir-me’n alguna cosa. Sinó, no m’estan aportant res i jo, en canvi, els aporto tot un post parlant d’ells i enllaçant-los.

Que tonto que soc!

2 comments

  1. Miquel, jo també l’he rebut i estava “que si que no” si el ficava al bloc. Al final passo. Si no m’expliquen clarament què és i amb quines intencions puc estar-li fent publicitat a la Telefonica del Zaplana. 😀

  2. He,

    jo no estic del tot d’acord en donar-li un espai fix. Això si, posant-lo en un post ningú dirà que no li he donat l’oportunitat, si li feia il·lusió, de seguir-ho, a través del meu bloc o de l’enllaç que he deixat a la llista; no em vindrà pas d’un iPod, però com a model de màrqueting era significatiu.

    De fet, que precisament responguis tu és curiós, ja que demà sortirà a Nació Digital un article que he preparat sobre aquest tipus de “misteri” i l’ús que en fa Apple!

    Però han de tenir clar que Apple és Apple; i es pot permetre segons quines coses perquè després els usuaris acaben “flipant” amb el què presenten… fins el dia en què se’ls acabi el “xollo” perquè se’ls escapin de les mans els rumors i les expectatives siguin massa grans…

    És com els nens, per Reis. Demanen i demanen, i els Reis gairebé sempre els acaben portant allò que volien per molt que els pares intentin justificar que podria ser que no arribés. Llavors, el dia que no arriba per algun motiu, la decepció és important. Això aplicat al mercat no suposa només un dia de plors, sinó una caiguda de les accions davant la reacció dels consumidors, etc…

    I en el cas d’un projecte com Metroo, del qual no se’n sap absolutament res, potser volien que s’especulés una mica; però al contrari, només veig referències a aquesta promo.

    En fi, ja ens ho trobarem. Si és útil ja en parlaré. Si no ho és, m’haurà donat per un post i un comentari!;)

Leave a comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *